het nieuwe platform

woensdag 27 juni 2007

workshop?

ik zit net op mijn kantoor druk mijn pc aan ziet de wonderbaarlijke mooie slide show van henriette (hen) en ik las tot verbazing dat het mike was die de fotootjes bewerkt had , die engel is echt fenomenaal en op dat kerkhof ook echt grandioos , is het geen grandioos idee om mike een workshop te laten geven op deze blog? ik wil ook wel leren om zo te bewerken alhoewel ik slim en bijdehand bent op computer vlak maar op foto's bewerken zo intens slecht , dus lijkt dit iets? en uiteraard moet ons kleine poepedoepie het daarmee eens wezen he natuurlijk we kunnen onze spikies ventje niks verplichten maar het zou wel een geweldig idee zijn
sexpoeslover (patrick)

2 opmerkingen:

forumblog zei

sicko, dacht jij dat ik mij verveel

forumblog zei

Ook al weet je hoe het moet,dan wil dat nog niet zeggen dat je daardoor hetzelfde resultaat krijgt.
Als je een aantal mensen tekenles geeft met allemaal het zelfde materiaal,dan wil dat nog niet zeggen dat het resultaat bij iedereen hetzelfde is.
De eigen creativietijd en inspiratie speelt daarbij de belangrijkste rol.
Dat geldt dus ook voor de dingen waar Mike mee bezig is.
Ook al weet je hoe het moet, verschillen lagen samenvoegen,dan wil dat nog niet zeggen dat je daar door hetzelfde resultaat krijgt.
Het idee van het ontwerp en de keus van de te gebruiken matrialen is echt niet te leren,maar moet ontspruiten uit de eigen creatieve geest.

Wout.