het nieuwe platform

zondag 24 juni 2007

wat meer respect

ik zal ff tot die first class hoer melden hierzo die zo hard loopt ze gillen om een vent omdat ze zelf vast op een wandelende ui zal lijken , dat als je ze aankijkt je steeds harder begint te janken , dat je wel ff hen en wout wat met meer respect mag behandelen teef , dankzij hun kunnen we op deze blog leuke dingen neerknalle en voor jouw in dit geval , leugens en een hoop geschreeuw om niks , als deze blog er dankzij hun niet zou zijn kon je dat niet he , en kon ik ook niet zeggen wat ik van jouw vind en dat is een waardeloze tering slettebak die zelf geen vent kan krijgen en dat dus hopeloos op internet loopt te zoeken , dus hen is geen hoertje maar jij bent een hoertje , een internet hoertje fuck toch off gek en noem gewoon je naam dat scheelt een hoop gezeik voor andderen die nu beschuldigt worden van jouw geouwepleurishoer , laat ik er maar nooit achter komen wie je echt bent iig ik denk niet btw dat jij er vrolijker van word want ik maak je af al moet ik 1 dag vrij nemen om in dat belgie te komen

anyway ik kan genoeg vrouwen krijgen dus heb ik niet zo'n cheap internet sloerie voor nodig , hen is tenminste een echte vrouw met wat fatsoen in haar lichaam mogen andere vrouwen best een lesje uit leren , nou weet ik ineens weer waarom ik van hen houd!

mike

9 opmerkingen:

forumblog zei

mike bedankt,ik weet waarom ik van je hou.
zo te zien heb jij een idee waar het dan wel vandaan zou komen en mocht ik daardoor wel de verkeerde beschuldigt hebben,dan bied ik daarvoor mijn exuses aan.
iig ga ik me met andere dingen bezig houden nu ik vind het genoeg geweest.

henriet

forumblog zei

Ja ,we gaan weer vrolijk verder en lol maken.
Yoepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Wout.

Ps
Ik heb het hier en daar weer een beetje opgeruimd,zo ziet het er weer wat beter uit.

forumblog zei

Wat een tering wijf die Jane zeg,ik zoek wel eens ff uit bij welke slagerij zij werkt.
Moet toch niet zo moeilijk zijn,zoveel slagerijen zullen niet toch niet zijn in dat belgische kutdorp.

Wout.

forumblog zei

En Jana blijf voortaan wel met je gore poten van andermans bestanden af,wat je ook flikt.

Wout.

forumblog zei

kom maar naar belgie ik lig al gespreid klaar op je te wachten , eindelijk zeg het heeft lang geduurt maar bijna is het dan zover

forumblog zei

was wel aan mike gericht he niet dat jij ook ineens blij mag kijken wout maar hoezo hebben jullie in nederland geen goeie slagerijen hahahahaha

forumblog zei

en bedankt voor de bevestiging

erotiekblog zei

Goed zo,nu weten we wie hier de rotte appel is.
Dat maakt het allemaal een stuk makkerlijker.
Hoe gaat het eigenlijk met je schimmelinfectie?
Of durf je nog steeds niet naar de dokter?
Je zal inmiddels wel gedeeltelijk weg gerot zijn.

Wout.

forumblog zei

gelukkig zit het weer in wat rustiger vaarwater maar mijn mening blijft wel hetzelfde , een mens wat zich zo gedraagt op internet kan in het dagelijkse leven ook heel erg moeilijk en onuitstaanbaar wezen , ik roep die persoon dan ook gewoon op om medisch Advies in te gaan winnen want dat heeft zij echt nodig
groet jenka