het nieuwe platform

zondag 24 juni 2007

hondje uitlaten

ik ging net ff tiesto uitlaten en we liepen door het parkje en daar zagen we een nieuw beeld staan genoemd bokito kijk ik heb een foto ervan man : wat een fucking lelijk beeld he gek , wij schrokken er ook zo van man , maar oke wij liepen rustig verder en liepen langs een huis die mensen waren net bezig hun grof vuil buiten te zetten , maar plots zag ik iets wat ik wel kon gebruiken man kijk ik vond dit ding : wow fucking lelijk he man maar wel handig , want hij staat nu mooi op mijn buro met een dikke pen in zijn ass wat sjah daar is ie ook voor he ghe

mzzl

2 opmerkingen:

forumblog zei

wie is die vent eigenlijk,die daar gebukt voor bokito staat???
wat heb je nou voor dat ding betaald,mike?

hen

forumblog zei

hahaha kostelijk dit ik vermaak me heerlijk met al die grappige plaatjes ga zo door mensen
groet jenka