het nieuwe platform

maandag 25 juni 2007

hint 1 van sexpoes lover

mijn spelletje slaat niet echt aan he whuuuu maar ik geef even een hint van liedje nummer 1 je moet even dit doen , mij voorstellen als een blij figuur en met mijn favoriete foto op mijn beeld scherm zing ik tegen hem dat liedje jajaJAAAA nou moeten jullie met mij in je gedachten dat liedje even luisteren en anders staat hier de tekst even:

Jij bent alles wat ik wil in een man
En er is vast iets dat jij heel goed kan
Jij bent zo sterk en kwetsbaar tegelijk (tegelijk)
Dus maak ik werk van jou want ik wil jou helemaal (voor mij)

refr.:

Ik wil alles of niets
Baby, roep jij maar niets
Ik ga voor heel intens
Voor meer dan honderd procent
Ik wil je pin, je nul-zes
Je verlies, je succes
In je cabrio of op je fiets
Ik wil alles of niets

Naanaanaa nanana naanaanaa (Alles of niets)
Naanaanaa nanana naanaanaa

Ik ben alles wat jij zoekt in een vrouw
Maar ik beloof je nog geen eeuwige trouw
Liefde is sterk en kwetsbaar tegelijk (tegelijk)
Maar 1 op 1 is wat ik wil, dus kies je voor mij-hij (voor mij)

refr.

(Oeh baby) Jij bent alles wat ik wil
(Oeh baby) Ohoh ahahahahaaha
(Oeh baby) Jij bent alles wat ik wil
(Oeh baby) Ahaaaaawooohooo
(Ik wil alles of niets)
(Baby, roep jij maar niets) Ohoh alles of niets
(Ik ga voor heel intens)
(Voor meer dan honderd procent)
(Ik wil je pin, je nul-zes)
(Je verlies, je succes)
(In je cabrio of op je fiets) Ohoh ohowohowow

(Ik wil alles of niets) Alles of nieieieiets
(Baby, roep jij maar niets)
(Ik ga voor heel intens)
(Voor meer dan honderd procent)
(Ik wil je pin, je nul-zes)
(Je verlies, je succes)
(In je cabrio of op je fiets) Hooowohohoo
(Ik wil alles of niets)
en plaats hier maar jullie antwoorden en whuuuug henriet hou je aan de spelregels A.U.B in plaats van te zeggen dat de tekst je wel aanstaat (graag uitleg) en ik hoor het wel en de juiste antwoorden moeten hun emails achter laten die winnen een digitaal kaartje van mij uuuurrgh

7 opmerkingen:

forumblog zei

nou sexpoeslover? jij zou vrijdag al met antwoorden komen , dacht ik.. nu kom je met een lacwekkende hint man wat is dat voor onzin gek
(mike)

forumblog zei

he BAH zit me spel niet te verzieken GGGRRRRRR ga ergens anders heen ANTWOORD ga weg dit is net zo leuk GRRRR

forumblog zei

doe ff normaal man kneus , gedraag je eens als een vent en kappe met die kinderachtige spelletjes man , en dacht jij nou echt dat er 1 hier zijn mail achterlaat? ghe zodat jij hem vol kan stampen met spam en troep zeker

forumblog zei

zet je digitale kaartje maar hier op de blog,dan kan iedereen het zien.
neeeeeeeeeeeeee er komen niet veel e-mail adressen los denk ik.

henriet

forumblog zei

Haha,erg slim om zo achter de mail adressen te komen.
Alleen trapt daar geen hond in.
Leuk verzonnen,dat wel.

forumblog zei

jij hoeft niet zo lelijk tegen mij te doen hoor mike , ik vind jou heel bijzonder net als clouwalker maar jullie doen steeds zo flauw als ik weer iets geniaals verzonnen heb , ik hou van jullie mijn tortel duifjes , sexpoeslover aahh yeahh

forumblog zei

ehh tortel duifjes?