het nieuwe platform

zaterdag 30 juni 2007

mop

Een dronken spookrijder genaamt mike wordt tegengehouden door een politieman genoemt wout . "Wel, waar gaat u naartoe?" vraagt de agent streng. "Ik weet het niet meer," lalt mike, "maar ik ben waarschijnlijk veel te laat want iedereen komt al terug."



Twee mannen zitten op een bankje voor het bejaardenhuis, zegt de een tegen de ander: "Ik voel me weer jong want ik heb vanmorgen drie rondjes om het tehuis heen gerend." Zegt de ander: "Ik voel me ook weer jong want ik pis weer in mn broek."


wout staat in Amerika voor het Witte Huis. Ineens stapt er een man naar hem toe, doet zijn jasje open en zegt: "FBI." wout doet ook zijn jasje open en zegt: "Zuiver scheerwol."


Ligt een Duitser in het water en schreeuwt: "Hilp, hilp, ik kan niet zwemmen!" Komt mike voorbij en die zegt: "Ja, en ik kan niet pianospelen, dat hoeft toch ook de hele buurt niet te weten?"

Geen opmerkingen: