het nieuwe platform

woensdag 27 juni 2007

potjandorie steeds dezelfde vragen keer op keer steeds opnieuw

edwin, 27/6/2007 15:10
Vraag: wat moet je scheren
Bericht: hallo ik ga me voor de eerste keer scheren maar wat moet ik nu alemaal scheren helemaal kaal of wat laaten zitten wat is er in de mode ?

en:

pheebs, 27/6/2007 2:52
Vraag: te groot of ben ik niet in orde?
Bericht: ik heb nu meer als een half jaar een relatie met een jongen die naar mijn iedee een (TE)lange penis heeft.dit is naar mijn iedee dan ook de rede waarom we weinig vrijen.namelijk tijdens het vrijen voel ik pijn met de gedachte dat hij te diep in me komt, kan dit zo zijn en zoja is hier iets aan te veranderen? of ligt het aan mij? mijn relatie wordt er nu niet beter van 1 keer in de week!!!!!!!!!!!!

ligt het nou aan mij of raken we op de seksvraagbaak verwikkelt in een vicieuze cirkel , mensen lezen heel slecht of niet , want eerder werden die vragen al gesteld en het lijkt wel of ze zo onnozel tegenwoordig aan de seks beginnen , ik word er moe van mensen

groet van jenka

4 opmerkingen:

Henriette zei

lijkt er idd op dat niemand meer zelf weet wat ie moet doen op sex gebied.
nog een wonder dat er zoveel mensen op de wereld zijn.
dan lul weer te groot dan lul weer te klein,kut te nat,kut te droog.
wel haar,geen haar,tja je kan overal wel een probleem van maken.

henriet

forumblog zei

Het zou kunnen dat zij zelf bij de svb af en toe weer een ouwe vraag stellen om het forum nog wat te laten lijken of de boel zo weer op gang te laten komen.
Vandaar al die vreemde nicks die nu ineens opduiken.
Ik ben btw allang moe van die steeds opnieuw gestelde vragen.
En het zijn nog van die onnozele vragen ook, inspiratie op eens iets nieuws te verzinen hebben ze daar allang niet meer.
Ze zoeken het maar uit.

Wout

forumblog zei

tis net een commerciele zender , gooi alles maar op herhaling
(mike)

forumblog zei

weet jij hoe dat komt henka, dat komt omdat de mensen met creative spirit daarzo geband zijn , ik stelde mijn vragen in een hip jasje wat er nu staat is ouwbollig en saai
patrick(sexpoeslover)