het nieuwe platform

zondag 24 juni 2007

Mike de Ekster



Onder de rook van Rotterdam in een klein dorpje is er een vorkendief aktief.
Overal waar hij komt verdwijnen er in grote hoeveelheden vorken.
Hij staat bekend bij de politie als Mike de Ekster en schijnt een gewiekst ontvreemder te zijn voor kleine voorwerpen met vorken als voorkeur.
Wat dit heerschap met al die vorken doet is iedereen nog een raadsel, volgens de politie woordvoerder van het dorp.
Ook schijnt hij ook wel eens tandenborstels te verduisteren,die hij ook in grote hoeveelheden verslijt.
Als u deze Mike de Ekster signaleerd,neem dan snel contact op met de politie.
Hij schijnt ook erg snel te kunnen kruipen,dus haast is geboden.

5 opmerkingen:

forumblog zei

kan ik ook meteen even doorgeven wat ik kwijt ben dan.

dat is:
een enkelbandje met kristallen hartje
een sleutel
een hartje
10 vorken
1000 kusjes

henriet

forumblog zei

hahahaha ik heb hier vreselijk om moeten lachen de tranen rollen zelfs over mijn wangen , hoe verzinnen ze dit en als ik dan die kop van mike in gedachte voor mij ziet hahaha post maar door met deze leuke dingen

groet jenka

forumblog zei

dom wijf

forumblog zei

Het posten van leuke dingen gaat zeker door,we komen nu pas goed los.
Alhoewel dit pas heel erg leuk is als je de achtergronden goed weet.

Wout.

forumblog zei

ik zie hier bloempjes en lievlijke geurtjes van de liefde als achtergrond ik ben een poeeet in hart en nieren , sexpoeslover