het nieuwe platform

donderdag 28 juni 2007

aangezien we op deze wereld met -miljoenen mensen moeten leven in deze massa hysterie en mux op mekaars zittende lippen en slechts hier in nederland -1 op de -20 op de seksvraagbaak weg zit te kwijnen en hun dagelijkse leven en seksleven op de klippen laten lopen op het forum zijn we voor 99% verdoemt in deze economische tijden om tegen de lamp te lopen met allerlei nare vooroordelen en leuk verzonnen nick namen de hele klux te laten ontspruiten daar
ik sta daar met 1 been in het -dode leven gepropt , tussen de oude oma's die hun mannen niet in bedwang -kunnen en -moeten houden met hun onnozele praatjes en --climaxen, en zijn we genoodzaakt in de zakken te wroeten van dunja's en bemoeizuchtige opoes, wel of niet het altijd doorzagen van mijn -seks escapades met mijn zus , ik mis het best daarzo nou maar weer terug duiken in de --tvgids

1 opmerking:

forumblog zei

Hoi zonderling ,leuk dat je eens van je eigen laat horen,ik was bang dat het blogadres jouw ontgaan was.
Op jouw vraag ga ik niet verder in,het zal ook niet echt serieus bedoeld zijn,het is een rookgordijn van pseudo statistische gegevens en procentjes om ons hoofdpijn te bezorgen en te maskeren hoe verschrikkelijk je ons mist.
Het is nu een ongezellige boel maar dat kan van tijdelijke aard zijn.
De meeste van ons hebben geen ip-blok en hebben om bepaalde redenen gezegt daar voorlopig weg te blijven.
Eigenlijk mis ik jouw discussies ook wel een beetje
Maar wat heb je er aan al daar een schrikbewind gevoerd word en je bij het minste geringste wordt gelimineerd?
Dan word je beperkt in je meningsuiting,op welke manier dat gebeurt dan ook,en is de zin daarin verdwenen.
In onze eigenwijzigheid hebben wij gesteld dat Mike zijn ip-ban opgeheven moet worden,tot die tijd is het wel bijna zeker dat de meeste van ons daar ook niet posten.

Cloudwalker.