het nieuwe platform

maandag 25 juni 2007

Waar zit die Nympho toch,verdikkeme (VaderJacobus)


Goedemorgen op deze heerlijk geurende ochtend.
ik hoop dat iedereen heel erg goed geslapen heeft en lekker uitgerust is, en de Heer gedankt heeft voor de mooie dromen (eventueel).
Sorry dat ik jullie lastig val met een voor mij belangrijke vraag.
Kan iemand toevallig mij informatie verschaffen omtrend de verblijfplaats van mijn geliefde vriendin Nympho?
Ik ben haar 2 weken geleden kwijt geraakt in het gedrang bij een druk winkelcentum in rotterdam en wel te heten Alexandrium, als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Zo was zij er nog en zo was zij ineens weg,terwijl zij toch vlak achter mij liep.(vreemd)
Of zij gekidnapt is, of op vrijwillige manier is verdwenen is mij niet bekend.
Ik maak mijn erge zorgen omdat zij de pil niet bij zich heeft.
En jullie weten allemaal wat voor een losbol mijn schat soms kan zijn.
enfin,jullie weten allemaal hoe zij er uit ziet mijn schoonheid,dus als iemand haar signaleerd graag een seintje naar de mail van dit blog.
Ik maak mijn geen zorgen dat haar iets overkomen is,want zij kan goed voor zichzelf zorgen en ze is wel eens meer een periode weg.
Maar in dit geval maak ik me nu wel een beetje zorgen ivm het niet bij haar hebben van haar pil.
En we weten allemaal dat zij soms wat losbandig kan zijn (niet dat dit geeft),maar ik wil op mijn gevorderde leeftijd toch geen vader meer worden:-)
Bij voorbaat mijn hartelijke dank lieve mensen.
De heer zij met u.

Uwe Jacobus.

4 opmerkingen:

forumblog zei

sorry ik lever ze straks ff af ze zat al 2 weken op het dak ze dacht dat ze een vogeltje was

forumblog zei

je hebt haar toch wel even in een gouden kooitje gezet,hè.
die vliegt zo weer weg....of niet!

henriet

forumblog zei

niet denk ik,bij zo'n goed baasje:-)
WW.

forumblog zei

als hij haar maar netjes op tijd zijn zaadjes voert!
alhoewel...die pil,hè.
moet ze straks eitjes leggen.hahaha

henriet