het nieuwe platform

maandag 25 juni 2007

gene zin meer derin

ik heb gene zin meer om op de sexvraagbraak te schriven , als mike er neit meer is , is der voor mij niks meer aan , sterkker nog ik durf niks mere te schrijven daarzo wnat humor mag blijkbara neit maar serieuse vragebn en serieus moggelijk antwoorden en dara heb ik geen trek in om steeds op je teentjes te meoten lopen daarzo , en ik vnid het beleod slecht geworden daarzo sindts die moderattot ales loopt te wisen en te blokeren mag die van mij met zijnn kop in de achterwerk van een emoe ziten die dna zo hard weg rent dat die moderrator komt te stiken in die reet met zijn leelijke kop en zijne rarre gedracht en hij heeft poten van een emoe en een mandrilapen reet , zo dat is mijn menning en ik kom heir nog wel af en toe kieken wnat hier zitten de leukste mensen

kus van mij van pip

3 opmerkingen:

forumblog zei

Erg lief van je Pipa dat je solidair bent met de mensen die door het overdreven beleid geblokt zijn bij de SVB.
Er is trouwens toch geen zak meer aan daarzo,nu je inderdaad op je tenen moet lopen.
Bij het minste geringste heb je daar zo een ip-ban,inderdaad.
Zo kan je je mening toch ook niet geven op een fatsoenloeke manier?
Het is daar eigenlijk erg ongezellig ook en de mogelijkheden zijn hier veel groter.
We hebben ook een blog voor videofilmpjes en een voor gedichtjes.
Je mag hier ook foto's of andere leuke dingetjes neer zetten.
Schrijf jij ook zo af en toe wat leuks?
Ik moet altijd erg hard om jouw lachen.(en soms bijna huilen)
Leuk dat je voorlopig hier blijft.
Misschien als ze het ip-blok van Mike terugdraaien (en anderen)we er nog wel eens gaan kijken.
Maar wat ik merk is dat de animo voor de svb snel minder wordt bij iedereen.
En hier mag je zeggen wat je wilt,niemand krijgt een ban hier.
Groetjes lieve Pipa,

Wout.
(Cloudwalker)

forumblog zei

Het is alleen jammer dat Zonderling het niet in de gaten heeft,want die was geloof ik wandelen in de Ardennen toen het blogadres op het forum van de svb stond.
En nu wordt iedereen verwijderd daar die het adres maar zelfs neer durf te zetten.
Hij is nu ook het parade paardje van het forum daarzo,maar is geloof ik nog de enige.
Maar ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat hij zijn zoveelste mail-blok krijgt,hij is namelijk tegrof in de mond daarzo ben ik bang.
Laatst had hij al een ip-blok,maar dat was terug gedraaid naar een mail-blok.

forumblog zei

gelijk heb je,pip,ik schrijf ook niet meer,ondanks dat ik geen ip-block heb.

henriet