het nieuwe platform

zondag 24 juni 2007

superman is vliegensvlug.(van mike)

Superman is vreselijk hitsig en hij besluit op zoek te gaan naar een leuk meisje.
Komt ie onderweg Batman tegen en ze raken zo aan de praat.
Dan vraagt Superman aan Batman of hij zin heeft om mee op zoek te gaan naar een lekkere chick.
Nou zegt Batman: "Ik heb geen tijd, want ik moet de stad redden.
D'r gebeuren weer vreselijke dingen."
Afijn, Superman neemt afscheid en die gaat verder.
Ziet ie ineens Spiderman van de ene flat naar de andere flat vliegen met z'n web.
Hij vliegt ernaar toe en vraagt of hij misschien zin heeft om op lekkere wijvenjacht te gaan.
Maar Spiderman die geeft hetzelfde antwoord als Batman.
Superman die neemt weer afscheid en vliegt weer verder.
Ziet ie plots beneden Superwoman liggen met d'r benen wagenwijd.
Hij duikt naar beneden springt erop, ligt te climaxen en vliegt weer verder.
Zegt Superwomen verbaasd: "Wat was dat nou?"
Waarop The Invisable Man antwoordt: "Ik weet het niet, maar ik heb wel opeens vreselijke pijn in m'n kont."

1 opmerking:

forumblog zei

hahahahaha,jij laat me weer lachen,zoals altijd.

hen