het nieuwe platform

vrijdag 29 juni 2007

wat vinden jullie ECHT vreemdgaan?

ik was wel nieuwschierig naar wat jullie al vreemdgaan vinden , de 1 vind neuken met een ander vreemdgaan of pijpen/beffen , maar sommige vinden het zoenen van een ander al vreemdgaan dus als de partner/vriend/vriendin een ander even zou kussen op bijv de mond , is het dan al voor jullie vreemdgaan? en zijn er voor sommige uitzonderingen voor het vreemdgaan? of zeggen jullie onherroepelijk blijf bij mij en alleen ik heb er recht op! ben benieuwd

groet jenka

4 opmerkingen:

forumblog zei

Ik zie als vreemdgaan: sex met een ander zonder dat je eigen partner er van afweet.

Cloudwalker.

Henriette zei

ik zie vreemdgaan als sex met een vreemde die je niet kent.haha

forumblog zei

hahaha
wout

forumblog zei

noe ik vind een ander kusen al vreemd gaan als je zo van iemand houd en hij zeont een ander dan doet dat pien