het nieuwe platform

donderdag 28 juni 2007

vraagje

ik heb van een goede kennis gehoord dat zij vroeger een teddybeer had waarop zij vaak klaarkwam (op het snuitje) omdat haar ouders het nooit mochten zien of vinden want het snuitje werd steeds viezer natuurlijk van al het vocht en uitschijdingen dat ze na een paar weken met veel zin haar beertje weer tevoorschijn toverde en ze tot haar grote schrik zag dat het hele snuitje bezaait zat met maden , op de plek waar zij steeds op klaarkwam , zou dit met sperma ook kunnen gebeure? of daar na een tijdlang ook maden uit komen kruipen?
patrick

7 opmerkingen:

forumblog zei

tjonge zeg,daar moet je toch niet aan denken,dat de maaien je lul uitkruipen.
ik zou de boel dan ook maar flink doorspoelen en het zeker geen weken laten zitten.
nee hoor,maaien kunnen alleen ontstaan als er een vlieg eitjes op legt.
dat doen ze op vlees,omdat de maaien zich daarmee voeden.
goed oppassen dus dat er geen vlieg op het kopje van je lul gaat zitten,anders wordt ie zo klein en afgekloven,hè.
wel een smerig praatje,zeg.

forumblog zei

niet op mijn lul maar dat was op het beertje waar mijn kennis een vrouw dus vroeger over lag te rijden , ik vroeg me af of dat bij sperma ook gebeurt als je dat bijvoorbeeld op zo'n beertje spuit en het zo even laat liggen , wel goed lezen aub
patrick

forumblog zei

jaaaaaaaaa,maar jij vraagt of het met sperma ook kan,hè.
ik mag toch hopen dat je niet je sperma weken lang laat slingeren.
en,nee,dat kan niet.
niet geloven dus,van dat beertje,of ze moet de snuit van het beertje in een tartaartje hebben gestopt na de sex,omdat ie honger had gekregen er van.

henriet

forumblog zei

@henriet wat zouden ze toch in die fabrieken in het vlees verwerken buiden de -vele-consumeringsmiddelen -ook-vliegen erbij toevoegen dat verklaart het dus dat als je de ijskast bij een --eenzaam verlaten man wat jarenlang van zijn -fut kon genieten zijn bakje vol met vliegen uit zijn -koelkast komt vliegen toch knap dat ze dwars tot het -plastic eieren weten te leggen

forumblog zei

hè bah,zonderling offe sinner.
gebeurt dat bij jou dan regelmatig?
dan zou ik toch een maden handeltje op gaan zetten.
valt veel mee te verdienen voor een futter.
maar mss vliegt er wel eens een vliegje bij de vleesfabriek naar binnen en dat is toch veel biologischer dan concerveringsmiddelen.

henriet

forumblog zei

wat is daar het belang van om te weten Patrick?
Ga je soms vissen binnenkort?

Ed

forumblog zei

sjah niet alle maden komen door een vlieg ik heb wel eens een water meloen gezien wat net open gesneden was en de binnenkant was al half weggevreten door maden , dus die vlieg kan nooit in die meloen gekomen zijn , tinnef is het tuig die maden