het nieuwe platform

donderdag 28 juni 2007

welke man durft?

ik heb een groot verlangen , ik heb namelijk het gekke idee opgekregen om lekker verkracht te worden door 1 of 2 mannen , uiteraard is de verkrachting niet echt een verkrachting want ik zal er heerlijk van genieten , maar het moet wel op een echte lijken,
ik wil dus echt aangevallen worden en vastgebonden of 1 man houd mij vast en de ander verkracht me , het moet echter ruig en hard toegaan ik zoek dan ook een man(nen) die mij echt pijn durven te doen , mijn vreselijk hard aan mijn borsten doen zitten en hem echt in al mijn gaatjes verkracht , ik vroeg mij af of er hier animo voor is bij de mannen , ik ben wel op zoek naar mannen tot 35 jaar aangezien ik zelf 23 jaar bent en de mannen moeten er sterk en lekker uitzien , hard van buiten zacht van binnen , doe me zacht doe me heet doe me goed , doe me lekker als je weet hoe het moet , als jij je erin herkent wil ik dat jij mij vannacht verwend!

geef maar gewoon antwoord hier op deze vraag ik wil eerst kijken naar de animo

geile tongzoen van mij kussss *smak*

11 opmerkingen:

forumblog zei

gaat niet lukken hier,denk ik.
schrijf eens naar de plaatselijke gevangenis en vraag welke verkrachters er binnenkort vrijgelaten worden,maak je een grote kans en hun kunnen het ook veel beter,met zoveel gevoel,hè.

henriet

forumblog zei

o,dat noemen we trouwens een sm-spelletje.
en je hebt je verkrachters nou eenmaal niet voor het uitkiezen,hè.

forumblog zei

nee dat is wel jammer dat ik ze niet voor het uitkiezen heb dan had ik er hier al 3 op het oog , maar uit de gevangenis? nee hoor eng , ik wil echt mannen zonder strafblad die dit ook wel eens zouden willen proberen , alleen al om te kijken hoe het voelt zo'n wilde harde verkrachting ik denk zelf dat het voor een man wel een geweldige ervaring moet wezen in zijn seksleven zo helpen wij mekaar

forumblog zei

ach,ik laat mezelf regelmatig op een beestachtige manier verkrachten en ontvoeren.
alles went ook voor een vent.
maar een gespeelde verkrachting heeft natuurlijk helemaal in de verste verte niets met een echte verkrachting te maken.
dat zou je eens mee moeten maken dan,denk ik.
en dan niet door een leuke zelfuitgezochte kerel....nee,door een hele vieze vette kerel,waarbij het stinkende kwijl uit zijn bek druipt en je bovendien nog eens een gore ziekte ofzo van oploopt.
mannen zonder straf blad zitten hier niet,zijn allemaal boeven,hier.

henriet.

forumblog zei

meen je dat nou? dus stuk voor stuk boeven nou dan heeft dat toch wel wat van voordelen ,maar hoe voelde het de eerste keer dan henriet voor jou en de man? toch hoop ik dat er hier een man is die het wel lekker lijkt

wie durft

forumblog zei

leuk spelletje,hoor.
vooral als je je zo erg inleefd dat de echte traantjes over je wangen biggelen.
maar dat kan niet iedereen.
kan ook alleen maar met je eigen man of vriend,denk ik,want het is wel de bedoeling dat ie weet hoever die kan gaan en dat zou met een vreemde wel eens flink uit de hand kunnen lopen.

henriet

forumblog zei

en laat ik dat nou net ook willen henriet ik heb een vriend en met hem zoiets spelen dat weet ik nu wel ik wil de ervaring opdoen met een vreemde leuke kerel gewoon , steeds seks met dezelfde is zo afgezaagd na een tijd

forumblog zei

nou okè,je bent 23 jaar en nu al uitgekeken op je vriend.
fijn voor hem,weet ie dat al???
of je hebt de verkeerde vriend uitgekozen.
dom dom dom.
zeker nog nooit echt genoten met hem?

henriet

trouwens,heb jij nog een naam ook,wel zo handig.

forumblog zei

dom wijf

forumblog zei

Wat een rare naam 'domwijf' ,zo noem je je eigen toch niet?

Wout.

Ps
Omdat ik niet aan de gestelde leeftijdsnorm voldoe, valt deze man af.

forumblog zei

nee man het is een dom wijf kneus