het nieuwe platform

vrijdag 24 augustus 2007

ranzige uitspraken

- Ik ga prat op nat

- Voor de lol, spuit ik je vol

- Voor een knaak, schiet ik raak, in chocoladesmaak

- Heb je zin, dan hang ik m erin

- Ben je dik, dan kom ik

- Voor een joet, doe ik t goed

- Ik ga der an, met mn tarzan

- Laat je broek zakken, dan zal ik oe pakken

- Je vind t niet leuk? Heb je dan geen jeuk?

- Laat de boel maar luchten, dan zal ik je ei bevruchten

- loaje je eierstokken wappern, dan zak met de piele flappern

- Met veel drank, kan ik tegen de stank

- Ik wil alleen dikken op de pikken

- Deze odeur, verbloemt de geur

- Ik prik nooit mis, want t ruikt naar vis

- Voor een geeltje, draai ik een juweeltje

- Als je blijft gokken, hoef je niet te dokken

- Bij echt genieten, spuit ik op je tieten

Geen opmerkingen: