het nieuwe platform

zaterdag 4 augustus 2007

paar mopjes nog

Een man aan de bar in een café zegt: "Ik ben drie keer met vakantie naar Spanje geweest en alle drie de keren bleek mijn vrouw later zwanger." De barkeeper zegt: "Dan ga je de volgende keer toch naar een ander land?" De man schudt zijn hoofd. "Nou nee," zegt hij, "ik denk dat ik haar voortaan meeneem."



De zeven dwergen komen bij de paus in Rome. Ze bellen aan en de paus doet open. De oudste dwerg Doc doet het woord en vraagt: "Zijn er dwerg nonnetjes in het Vaticaan?" De paus kijkt een beetje vreemd en antwoord: "Neen, er zijn geen dwergnonnetjes in het Vaticaan." De dwergen beginnen zachtjes te grinniken. "Zijn er dwergnonnetjes in Italië?" "Neen," zegt de paus nu toch wel een beetje geïrriteerd. "Maar, zijn er dan wel dwergnonnetjes in Europa?" "NEEN! Er zijn geen dwergnonnetjes in Europa." Antwoordt de paus, welke nu toch een beetje rood aanloopt. De dwergen beginnen nu steeds harder te grinniken. Er valt weer een stilte als Doc vraagt: "Maar zijn er dan wel dwergnonnetjes op de wereld?" Wanneer de paus nu heel hard "NEEN!" roept rollen de dwergen over de grond van het lachen. Als deze weer een beetje aanspreekbaar zijn vraagt de paus: "Er zijn dus geen dwergnonnetjes, maar wat valt er nu te lachen?" waarop Doc antwoord: "Dopey heeft een pinguïn geneukt, maar wil dit alleen niet geloven."



Vier nonnen komen biechten. Non 1 gaat naar binnen en zegt: "Ik heb een piemel gezien." "Was je ogen met wijwater en je zonden zijn vergeven," zegt de pastoor. Non 2 gaat naar binnen en zegt: "Ik heb een piemel aangeraakt." "Was je handen met wijwater en je zonden zijn vergeven," zegt de pastoor. De twee andere nonnen hebben dit gehoord en beginnen met elkaar te vechten wie van de twee het eerst naar binnen mag. De pastoor komt naar buiten gerend en vraagt wat er aan de hand is. De ene non schreeuwt: "Je denkt toch niet dat ik mijn mond ga spoelen met water waar zij met haar kont in heeft gezeten?"



Er zit een oud gerimpeld mannetje in de trein. Komt er een bloedmooi meisje in een minirokje tegenover hem zitten. Het meisje kijkt naar de man en ziet plotseling al z'n rimpels verdwijnen en ze zegt tegen die man: "Wat is er met u aan de hand meneer?" "Nou," zegt de man, "ik heb mijn vel nu wel ergens anders nodig."

Geen opmerkingen: