het nieuwe platform

dinsdag 28 augustus 2007

http://www.internetradiospijk.nl





Gisteravond hebben we allemaal veel lol gehad met http://www.internetradiospijk.nl.
We hebben veel verzoekjes ingediend met daarbij lollige verhaaltjes die we per msn konden opsturen.
Vanavond zijn we van plan weer veel plezier te maken en goede nummers aan te vragen voor elkaar.
Ik roep hierbij op om vanavond allemaal van de partij te zijn en de DJ's gek te maken met onze verzoekjes.
Het werkt als volgt: voeg gewoon internetradiospijk@live.nl bij op je msn en gelijktijdig hoor je dan via de radio dat er weer een nieuwe luisteraar bij is gekomen en je wordt dan van harte welkom geheten.
Je kan dan via msn in contact blijven met de DJ en zoveel verzoekjes indienen als je wilt.
Je kan er ook leuke anektodes bij opsturen of je mening geven,alles wordt gewoon voor de radio verteld, erg leuk.
We hebben dan ook regelmatig dubbel gelegen.
Doe vanavond ook gezellig mee en waarschuw ook de bekenden waar je een verzoekje voor indiend om ook te luisteren dan word het weer een gezellige boel.
Maak vast een lijstje met verzoekjes dan maken wij ze vanavond weer gek.

Cloudwalker.

3 opmerkingen:

forumblog zei

Als het zo niet direct werkt, download dan even winamp (is gratis)

Daarna klik je bij http://www.internetradiospijk.nl/ op winamp voor de playlist.
Als je daar dan op klikt gaat de boel vanzelf spelen.
Meestal werkt het zo wel.

Cloudwalker

forumblog zei

dubbel leggen ja , niet alleen jullie he khoor de hele dag hoe mijn kuikenhaar zit en of ik me auto nog te koop zet want ik kruipt graag pfff

forumblog zei

hè mikey,hoe zit je haar???hihi