het nieuwe platform

woensdag 29 augustus 2007

hallo , ik ben een lui vies dik lelijk zwijntje


ik bied mezelf aan , ik lig de hele dag met mijn poten wijd ik stink al aardig uit me kut en hang graag de zielige slachtoffer uit als shoaty op de dlf , ik ben best duur in onderhoud ik vreet 15 taarten per dag , grote emmers vol met patat met een emmer pindasaus ernaast , als jij ook iets vets wilt hoef je alleen maar je lekkere lul in mijn kutje te stoppen ff penetreren en dan als je hem eruit haalt heb je een lekkere vette frikandel , mijn vette kut zorgt er wel voor dat je je vingers erbij aflikt , ik drink goedkoop ik drink meestal tubes mayonaise leeg die van 35 cent , verder hou ik van vette worsten en onder het neuken eet ik graag een doos bonbons op anders kan ik niet genieten van de sex , hou er rekening mee dat ik een inhalige varken ben en jij als vent zal veel moeten overwerken om mijn xxl maag te vullen , hoe meer ik eet hoe gelukkiger ik ben bij jouw , btw als je niet uitkijkt vreet ik jouw ook nog op mmm i love food

vette kusjes van mij van shoaty

2 opmerkingen:

Henriette zei

komt dat effe goed uit dan.
de taarten zijn in de reclame bij de hema 3 halen 2 betalen.

forumblog zei

Dat is nog niet het ergste dat je zo vet bent,maar dat je zo verschrikkelijke gore leugenaar bent maakt het allemaal nog een graadje erger.
En dan populair worden over zijn rug,bah.