het nieuwe platform

zaterdag 21 juli 2007

Sex in het openbaar?





Ik las bij de poll dat er iemand gestemd had voor sex in het openbaar.
Hoe moet ik me dat dat voorstellen?
Sex op de openbaar ,is dat op de Coolsingel of op de Kalverstraat soms?
Of waar dan ook?
Als je sex in het openbaar doet ga je mensen confronteren met dingen waar zij waarschijnlijk niet mee geconfronteerd willen worden (ook waarschijnlijk minderjarigen)en is daarom volgens mij strafbaar.
Ikzelf en mijn partner vinden het heel erg opwindend om buitensex te doen,voor zover het weer hier in Nederland het toelaat.
Maar dat is dan op een plek diep in het bos of natuurgebied (hier in de omtrek ruimschoots voorhandig)waar er echt niemand mee geconfronteerd wordt en waar je de mensen eventueel van heinde en verre aan hoort komen.
Dat is natuurlijk niet hetzelfde als sex in het openbaar.
Maar ik neem aan dat de stemmer dat waarschijnlijk bedoelde.
Dus als er mensen zijn die voor buitensex willen stemmen, moeten die dat dan toch maar doen bij sex in het openbaar, dan gaan we er van uit dat daar dan gewoon buitensex mee bedoeld wordt.

Wout.

1 opmerking:

forumblog zei

toch ga ik het nog eens in het gangpad bij de AH doen.hihi