het nieuwe platform

zaterdag 28 juli 2007

gulzig hondje


Hond verorbert 750 dollar
Uitgegeven op vrijdag 20 juli 2007 om 12:58:19


(Novum/AP) - Eerder verorberde hij al lippenstiften, shampooflesjes, ballpoints en tandpasta, maar nu heeft Pepper, de 8-jarige labrador van de Amerikaanse Debbie Hulleman, het bonter gemaakt dan ooit. Uit de portefeuille van een vriendin van Hullemans moeder peuzelde hij bijna 750 dollar op. Omdat ze bijna al het geld heeft teruggevonden in braaksel en uitwerpselen van de hond kan Hulleman er wel om lachen. "Als ik het geld niet had teruggevonden, zou ik niet blij zijn geweest", zegt ze.
Na het teruggevonden geld zorgvuldig te hebben schoongemaakt wisselde Hulleman het in bij de bank, op een briefje van honderd dollar na, waarvan ze slechts de helft terugvond. Het meeste geld vond ze terug in een hoop die in de tuin lag. "Iedereen vindt het ongelofelijk dat ik dat heb gedaan", zegt de 50-jarige Hulleman, "Maar voor 400 dollar heb ik dat wel over. Ik had natuurlijk wel rubberhandschoenen aan."
[Copyright 2007, Novum]

Geen opmerkingen: