het nieuwe platform

dinsdag 9 oktober 2007

voordat het daar verwijdert word ghe

Smerige topics door de oude garde---waar is dit voor nodig?

--------------------------------------------------------------------------------

Vanavond is het forum overspoelt door vreemde topics van de oude garde.
Waarschijnlijk met het idee om daar de nieuwe de schuld van te geven.
Nou ,dit is niet de manier waarop wij \"strijd\" voeren.
Ik sta met een aantal nieuwe in contact (ja,wij kennen elkaar al langer)en ik kan iedereen verzekeren dat wij dat niet zijn.
zo\'n smerige manier van \"discussie\"voeren houden wij er echt niet op na.
Ik spreek hierbij ook mijn afschuw uit over de schunnige manier waarop zij \'hun\' forum verdedigen en begrijp ook niet waarom zij nieuwe niet tolereren.
Dit forum is toch zeker openbaar en toch niet van een handje vol gefustreerde theemutsen?
Of is het meer het idee van we verzieken dit forum maar dan hebben anderen er ook niets meer aan?
Dat zou dan wel erg kinderachtig zijn.
Stop met die onzin oude garde en verziek zo\'n leuk forum niet!!


------------------------------------------------------------------------------


ronstap
Senior Member Geregistreerd op: Feb 2007
Posts: 239


Re: Smerige topics door de oude garde---waar is dit voor nodig?

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Origineel gepost door De forumleden
Je denkt toch niet dat je daar antwoord op krijg?
Ze gaan liever zielig en schijnheilig zitten doen.


BESTE ALLEMAAL

ik ben niet altijd vriend van de OG geweest...............
maar dit wat nu gebeurt doen ZIJ zeer zeker NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik hoop echt dat er nog plekken vrij zijn in de diverse behandelcentra van geestgestoorden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: