het nieuwe platform

dinsdag 2 oktober 2007

nu weer bij Santè forum eruit geflikkerd :-(



Nou ,we hebben het weer voor elkaar.
Na neergestreken te zijn op het forum van Santè om daar de boel eens op een rijtje te zetten,hebben we daar ook weer een ip-ban.
Wat een kut forum zeg daar.
Er werden gewoon vragen genegeerd door de 'oude garde' die het belangrijker vonden om over huishoudelijke bezigheden te lullen en sommige van die gefrustreerden zaten daar om hun mislukte relaties te verwerken en zagen het forum meer als een soort dating site.
We hebben een aantal mensen met brandende problemen enorm geholpen met onze ervaring als forumleden met onze enorme kennis van zaken,en ook wat kritiek gespuit op dat domme zooitje daar.(oude garde)
Daar kunnen ze schijnbaar slecht tegen,want net constateerden wij dat wij daar ook gebannen zijn.
Erg dom natuurlijk,want ze zien niet in dat zij hiermee een kans voorbij hebben laten gaan om hun forum tot een hoger niveau te laten tillen.

Cloudwalker. (Sunracer op Santè)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Trek het je niet aan,ze zijn jullie niet eens waard!!

Anoniem zei

Ze kunnen daar gewoon niet tegen opbouwende kritiek.

Anoniem zei

en wat dacht je van mijn scriptie.

mooi dat ik niet afstudeer nu.

Anoniem zei

nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg.
wat heb ik nou weer verkeerd gedaan!
mensen kunnen niet tegen eerlijkheid.

en er bloeide mss wel iets moois op met limbopoedel.

tttssssssssssssss

Anoniem zei

Waar moet ik nu weer met mijn onzin naar toe? hahaha

forumblog zei

Er is tenminste èèn forum waar niemand een ip-ban krijgt.

Dat is tenminste een veilige haven voor alle internet verschoppelingen.

http://85867.forums.motigo.com/?action=index

Anoniem zei

ik heb weer een nieuwe slachtofferlijk forum gevonden strax ff lid maken haha er zitten boeren op !!!

Anoniem zei

haaaa fijn..lekkere poedel van me.