het nieuwe platform

maandag 8 oktober 2007

sante

ronstap lag dus flink anja uit te wonen , oooooooo aaaaah gilde anja lekkerrrrr ooo ron ik wist niet dat jij zo lekker was mannn ooeee , maar spip kon het niet meer aanzien en ging achter anja staan en propte met veel geweld zijn pik in de anus van anja , anje kreeg nu een dp ron in haar kut en spip ik haar ass , anja werd zo hard geneukt door die twee dat allebei haar gaatjes begonnen te gloeien en pijn gingen doen , ze neukte haar zonder condoom en spoten anja keer op keer helemaal vol.
intussen was claudia peters aan komen wandelen met haar lading plamuur op haar smoel , hee wat een gezellig feest is daar aan de gang en met badboy in haar anus vastgroeste stront reet met zijn pik erin voegde ze zich bij anja en derest , moniki kreeg een woede aanval en begon te schreeuwen , geef me een pik NUUUU en ja hoor daar kwam margaretha met haar voorbind dildo ga liggen kreng gilde ze tegen moniki , die braaf luisterde en zich hard liet neuken door marghreta sjit zei ronstap ik wil een schaap neuken , nouhou zei spip ik wel een geit , ja maar die neukten we al , anja is ook net een geit , ach ja zei spip dat is waar , hee zullen we paardje gaan rijden? ja leuk spip doen we op wie? nou er is maar 1 paard , neos1 kwam er ook aan en moedeloos wij zijn geil en willen ook meeneuken op die hete geile hoeren , nou zei spip anja is wel een beetje goedkoop en geil neuken doet ze niet echt , pak jij r maar , wij willen een paard neuken hee kijk zei ronstap daar staat een paard , ach dat is klaartje zei ronstap en ronstap was nu echt niet ronslap maar ronkrap in zijn broekje , snel rende spip en ronkrap op klaartje af en vochten om haar vochtige kutje , het werd zo erg dat zelfs spip ronkrap een paar rake klappen gaf , ron moest naar het ziekenhuis hij had 3 gebroken ribben en was uitgeschakelt uit de neukpartijen , nou zei moniki ik heb zin in een os , nou zeg das ook toevallig daar kwam ozzy de os met zijn flinke lul , wie riep mij? zei de lelijke maar groot geschapen os ozzy , ik giechelde klaartje en klaartje haalde haar tieten uit haar bloesje en zei pssst de onderbroek die ik aanheb is van mijn moeder geleent hihi daar mag je dus niet aankomen stoute ozzy ozz , ozzy werd gek van dat slappe gelul en gooide klaartje hard op de grond hij scheurde haar slip uit en begin haar met lange halen te beffen , zo hoe zou je moeder dit vinden? geile slet! en daarna stopte ozzy zijn lange dikke grote lul in klaartjes kutje en ze scheurde aan alle kanten uit , aaaauuwww gilde zij ik word dooooodgeneukt , moedeloos werd gek van klaartjes gegil en stak zijn stijve pik in haar mond en neukte hard haar mondje en zei shut the fuck up bitch en zuig me leeg!

nou mensen benoeuwd naar deel 3? laat het me weten

Geen opmerkingen: