het nieuwe platform

woensdag 28 november 2007

Eyedentity

Nog drie dagen

Nog maar drie dagen en dan ben ik, Jennifer Delano, te zien op Eyedentity.tv. Na een intensieve castingronde ben ik uitgekozen voor het Eyedentity project van 12 studenten aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht.

Tijd om me voor te stellen aan jullie nieuwsgierige mensen die nu vast wel eens willen weten wie ik ben! Ik ben dus Jennifer Delano en run mijn eigen bedrijf, The Artist Advice, waar ik beginnende performers en modellen op weg help in hun vakgebied.
Ik ben altijd in voor nieuwe dingen en experimenten. Ik houd me bezig met nieuwe vormen van media en schuw niet om ze in te zetten voor mijn bedrijf en voor mijzelf natuurlijk. Want het is belangrijk dat iedereen Jennifer Delano leert kennen. Niet alleen als manager, maar ook zoals ik echt ben.

Ik geef me 24 uur per dag bloot, ik trek me terug met het internet als enige middel als toegang tot de buitenwereld. Jullie krijgen de kans om mij te zien, om mij te bekijken, te begluren misschien wel. Vind ik dat eng? Nee, niet echt, want ik heb niets te verbergen. Ik zie het als een periode waarin ik tijd voor mezelf kan nemen en misschien eindelijk eens aan dat boek toe kom dat al maanden op mijn nachtkastje ligt. Vanuit mijn kamertje surf ik de hele wereld over en jullie hebben de eer om mij via de kleine lens van de webcam te volgen. En als jullie met mij willen communiceren, of ik met jullie, dan kan dat altijd. Praat met me, chat met me. Lees mijn weblogs en kijk.

Deze week staat voor mij in het teken van promotie en de laatste voorbereidingen voordat ik de deur achter me dicht trek. Zo stond er gisteren een artikel over Eyedentity en mij in de Telegraaf.

Vanmorgen was er op RTV Utrecht een interview met Roger van Gelder over eyedentity te horen.
Morgenavond om 18:00 uur zal ik te zien zijn in het programma “U Vandaag” op RTV Utrecht gepresenteerd door Anette Barlo. Daarnaast is ook de NOS geïnteresseerd in een interview en komt er deze week een stuk te staan in de SP!TS en NRC-next. Vanavond ben ik geïnterviewd door radio-online op radio 1, terug te luisteren hier.

Allemaal erg leuk en spannend dus! Ik houd jullie op de hoogte.

Volgens mij word ik gebeld, dus ik ga stoppen met schrijven. Even kletsen aan de telefoon, nu het nog kan.

Tot snel,

Jennifer Delano

Geen opmerkingen: