het nieuwe platform

vrijdag 7 september 2007

het regent klachten 'vista'

De Consumentenbond waarschuwt voor problemen met het nieuwe besturingssysteem Windows Vista van Microsoft. Het regent klachten.

De Consumentenbond heeft in vier weken tijd 4200 klachten gekregen over Windows Vista. 59% gaat over programma's die niet meer werken na het installeren van Vista; bij 46% werkt randapparatuur zoals printers en videokaarten niet meer goed.

De beloofde verbeteringen van het nieuwe systeem zijn voor ruim een derde van de klagers geen waarheid geworden; hun computer is veel trager geworden of loopt vast. Veel klagers melden dat Microsoft niet goed presteert bij het oplossen van problemen.

Microsoft stelt in een reactie dat het aantal klachten meevalt: "Nederland telt bijna een miljoen gebruikers van het nieuwe besturingssysteem. De Consumentenbond meldt niet hoe veel gebruikers tevreden zijn

7 opmerkingen:

Anoniem zei

alleen idioten gebruiken de vista

forumblog zei

nou ,zo ken ik genoeg mensen die problemen hebben of door een andere reden niet tevreden zijn,maar nog geen oficiale klacht hebben ingediend.
Ik denk dat deze 4200 mensen maar een klein topje van de ijsberg is.Mijn zoon heeft ook vista,maar mij kan het niet bekoren.
Het ziet er mooi uit dat wel,maar van een mooi bord smaakt het eten het zelfde.

Wout (Cloudwalker)

forumblog zei

Nou alleen idioten vind ik een beetje overdreven,maar het is wel een makkelijk besturingsprogramma voor beginners.

forumblog zei

dan zijn alle mensen die een nieuwe pc nodig hebben zeker idioot,want er zit helaas alleen nog maar vista op de nieuwe.

henriet

Anoniem zei

Ik zou het er gelijk af gooien en weer lekker windows xp instaleren.

baco'tje zei

haha en xp verdwijnt strax ook net als de windows 98 , strax draait er geen fuck meer op

alhoewel ik ook klachten heb over de vista vind ik de xp waardeloos geworden , ik had ook klachten bij de xp vooral in de beginfase toen , dezelfde foutjes maakt de vista nu mee maar dat is strax toch allemaal verholpen

forumblog zei

zo is het....beginners foutjes,zeg maar.
bovendien loopt mijn xp ook niet altijd even soepeltjes.
maar het blijft kut dat nieuwe dingen gewoon verplicht door je strot geduwt worden.

henriette