het nieuwe platform

vrijdag 7 september 2007

betrapt!!!


nu ik het stukje zo lees,van die knul die betrapt is, schiet me ineens wat te binnen wat wout en ik vroeger hebben meegemaakt.
toen wij verkering hadden,was hij nog getrouwd,maar dat huwelijk was al helemaal ontspoord.
zij ging voor een aantal dagen naar engeland en liet ons zomaar alleen.
daar maakte we dus grif gebruik van.
wij waren dus flink bezig,toen zij ons betrapte,ze was onverwachts eerder thuisgekomen.
waarop wout heel droog reageerde,"nou zeg,ik ben nog niet eens klaargekomen"
dan ga je nog effe verder,zei ze toen.
dat hebben we toen maar even niet gedaan,maar later wel ingehaald.

6 opmerkingen:

forumblog zei

hahaha , daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik dat andere stukje las.

Wout.

Anoniem zei

en daar ben je dan trots op?

baco'tje zei

mm ik heb mijn ex ook betrapt , voelde niet lekker , ik vind het voorval op zich wel grappig , maar verder ook niet en voor anoniem , ze zullen er vast trots op zijn he anders zet je dat niet neer

forumblog zei

heeft niks met trots te maken en ook niet met vreemdgaan,aangezien we nu al zoon 24 jaar samen zijn.
was dus niet zomaar effe vreemdgaan,is ook niet te vergelijken met wat mike heeft meegemaakt,bij ons was dat dus een voorschot op ons huwelijk,was uit liefde niet uit avontuur.
bovendien,weet jij dan wat zijn ex uitvreette,dus niet te snel oordelen aub,dank u wel.

henriette

baco'tje zei

ach hen la gaan , neem toch niet eens de moeite om dat uit te leggen kruk

forumblog zei

je weet dat ik het lekker vind om er tegenin te gaan,hè mike.
ik kom zo,trouwens,zit nog ff te eten.

dus geen smerige dingen graag op de blog en het forum,voor alle anoniempjes.

Hen